Lokalizacje billboardów

Posiadamy nośniki na terenie 49 miast w całej Polsce.

Co miesiąc dynamicznie zdobywamy kolejne lokalizacje – w ciągu 2 najbliższych lat będziemy dysponowali billboardami w każdej polskiej miejscowości mającej powyżej 20.000 mieszkańców.

Formaty billboardów w naszej ofercie

Billboard 12 m2

Najpopularniejszy rozmiar tablicy reklamowej w Polsce. Perfekcyjny jako nośnik reklamy w mieście. Cena najmu uzależniona jest od wielkości miasta, ilości wynajmowanych billboardów oraz długości kampanii i zaczyna się od 259 zł miesięcznie.

Megaboard 70 m2

Ogromna powierzchnia reklamowa, niemożliwa do przeoczenia. Format używany przede wszystkim przy głównych drogach łączących miasta, autostradach, czy wjazdach do miejscowości. Cena najmu uzależniona jest od lokalizacji, ilości wynajmowanych billboardów oraz długości kampanii i zaczyna się od 599 zł miesięcznie.

Wynajem, projekt, wydruk, montaż

Czas jest najważniejszy w każdym biznesie – dlatego dbamy, abyś miał go jak najwięcej. Świadczymy kompleksowe usługi – poza wynajmem billboardów, projektujemy także reklamę, która ma się na nich znaleźć, realizujemy wydruk na papierze lub winylu, a finalnie montujemy ekspozycję na tablicy reklamowej.

Wszystko po to, abyś mógł skupić swoją energię na rozwoju firmy, zamiast tracić ją na współpracę z wieloma wykonawcami.

Billboardy są tak skuteczne, ponieważ każda osoba przejeżdżająca obok nich, nawiązuje z nimi kontakt wzrokowy.

Reklama w social media wymaga korzystania z konkretnych serwisów i urządzeń, reklama w gazecie wymaga kupowania przez odbiorcę konkretnego magazynu, reklama w telewizji wymaga oglądania konkretnego kanału.

Billboard widzi każdy.

Czy to odpowiedni moment na reklamę na billboardzie?

Aktualnie trwa wielki boom gospodarczy – wszyscy zarabiają coraz więcej i chcą wydawać zdobyte pieniądze. Chętnie skorzystają także z Twoich usług oraz produktów – ale pokaż im, że Twoja firma istnieje na rynku.

Tablice reklamowe to panaceum na budowanie świadomości istnienia marki zarówno lokalnie (w przypadku mniejszych firm) oraz ogólnopolsko (w przypadku dużych firm).

Nawet 81% ludzi zapamiętuje widziane billboardy

Jeśli reklama jest dobrze zaprojektowana, nasycona odpowiednią kolorystyką, przekazem, maksymalnie skondensowana w treści i dopracowana w zakresie wielkości tekstów, staje się kreacją, która natychmiast zapada w pamięć. Odpowiedni projekt reklamy na billboardzie to jeden z najważniejszych kluczy do osiągnięcia zamierzonego sukcesu.

Powiedz nam
jaką kampanię chciałbyś zrealizować

Wyceny dostarczamy w ciągu 24h od momentu złożenia zapytania.

Adam Łakowiecki
Doradca ds. reklamy zewnętrznej